Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.
logo    BAZÁREK SLUNÍČKO  EXCLUSIV VÝBĚROVÝ SECOND-HAND  Vše pro děti od 0-6 let 

 



OBCHODNÍ PODMÍNKY » 14-DENNÍ LHUTA a REKLAMACE
Vrácení zboží ve lhůtě 14 dní
  • v souladu se zákonem č. 367/2000 ze dne 14. září 2000 umožňuje provozovateli obchodu www.bazar-slunicko.cz, vrácení zboží ve lhůtě 14 dnů od převzetí zásilky.
  • jedná-li se o second-hand oblečení musí být v zcela původním stavu - neprané, nežehlené a nepoškozené.

  • jedná-li se o nové zboží, musí být v originálním obalu s návodem, příslušenstvím či visačkou.

  • na použité zboží provozovatel ze zákona neposkytuje záruku.

 

V případě vrácení zboží ve lhůtě 14 dní doporučujeme kupujícímu postupovat tímto způsobem:

  • zašlete nepoužité a nepoškozené zboží v původním stavu (obalu), netýká se použitého zboží na adresu: Bazárek Sluníčko, Jitka Zelenková, Rezlerova 277, 109 00 Praha 10.

  • veškeré náklady spojené s vrácením zboží ve lhůtě 14 dní hradí kupující.

  • zboží je kupující povinen zasílat výhradně DOPORUČENĚ v takovém obalovém materiálu, aby se zboží cestou nepoškodilo. Prodávající neručí za jeho případnou ztrátu či poškození.

  • ZÁSILKY ODESLANÉ NA DOBÍRKU NEBUDOU PŘIJATY !

  • do zásilky uveďte číslo Vaší objednávky, celou adresu a číslo účtu pro vrácení platby.

  • peníze za vrácené zboží zasíláme převodem na účet ZDARMA, pokud zvolíte vrácení peněz složenkou bude účtován poplatek 40Kč, který bude odečten od zaplacené částky bez poštovného !

  • Při splnění všech výše uvedených podmínek, vyřídíme Vaše vrácené zboží co nejrychleji, jakmile obdržíme zásilku neporušenou a v pořádku nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetím zboží naší firmou.

 

Reklamace
  • v souladu se zákonem č. 367/2000 ze dne 14. září 2000 umožňuje provozovateli obchodu www.bazar-slunicko.cz, vrácení zboží ve lhůtě 14 dní od převzetí zásilky.
  • jedná-li se o second-hand oblečení musí být v zcela původním stavu - neprané, nežehlené a nepoškozené.

  • jedná-li se o nové zboží, musí být v originálním obalu s návodem, příslušenstvím či visačkou.

  • reklamace se vztahuje na všechny zjevné vady zboží, které jsou neslučitelné s funkčností zboží a jeho užitnými vlastnostmi.

  • reklamace se nevztahuje na vady vzniklé běžným používáním, nesprávným použitím výrobku, špatně vybranou velikostí, nesprávným skladováním a čištěním.

  • na použité zboží provozovatel ze zákona neposkytuje záruku.

 

V případě reklamace doporučujeme kupujícímu postupovat tímto způsobem:

  • při podání reklamace uveďte prosím: číslo Vaší objednávkypopis zjištěných vad zboží a zároveň co od reklamace očekáváte (výměnu zboží za jiné či vrácení platby) na náš e-mail: bazar-slunicko@seznam.cz

  • poté zašlete nepoužité a nepoškozené zboží v původním stavu (obalu), netýká se použitého zboží na adresu: Bazárek Sluníčko, Jitka Zelenková, Rezlerova 277, 109 00 Praha 10.

  • veškeré náklady spojené s reklamací hradí kupující.

  • reklamované zboží je kupující povinen zasílat výhradně DOPORUČENĚ v takovém obalovém materiálu, aby se zboží cestou nepoškodilo. Prodávající neručí za jeho případnou ztrátu či poškození.

  • NEOZNÁMENÉ ZÁSILKY A ZÁSILKY ODESLANÉ NA DOBÍRKU NEBUDOU PŘIJATY !

  • do zásilky uveďte důvod reklamace, Vaši adresu, Vaše číslo účtu pro vrácení platby a kopii dokladu o nabytí reklamovaného zboží v našem e-shopu.

  • peníze za reklamované zboží zasíláme převodem na účet ZDARMA, pokud zvolíte vrácení peněz složenkou bude účtován poplatek 40Kč, který bude odečten od zaplacené částky bez poštovného !

  • Vaši reklamaci při splnění všech výše uvedených podmínek, vyřídíme co nejrychleji, jakmile obdržíme zásilku neporušenou a v pořádku nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetím zboží naší firmou.

 

Prodávající neručí za škody způsobené na zásilce přepravcem. Pokud Vám je zásilka doručena poškozená (potrhaný, zjevně deformovaný, otevřený transportní obal apod.), je zákazník oprávněn zásilku nepřevzít, v opačném případě se prodávající zříká všech závazků a zákazníkovým partnerem pro reklamaci se stává dopravce.